Мама першокласника розповіла, які навички стали у пригоді її синові на практиці. А ми попросили експерта дати поради, як їх краще освоїти.

До 1 класу син вмів вільно читати й писати друкованими літерами. Легко рахував в межах ста, знав свою адресу, як звуть батьків, міг назвати планети Сонячної системи та правильно показати «право» і «ліво».

СПОНСОРСЬКИЙ КОНТЕНТ
MgidMgid

Я була впевнена: дитина до школи готова. Але виявилося, що мати енциклопедичні знання – це пів справи. А друга – не менш важлива половина – це шкільний побут, який я абсолютно упустила з уваги. І деякі «режимні» речі стали для мого першокласника серйозною проблемою. Виходячи зі свого досвіду, я пропоную батькам майбутніх учнів уже зараз перевірити, наскільки самостійна ваша дитина. Якщо з самостійністю є проблеми, то у вас ще є час засвоїти необхідні навички.

–Швидко переодягатися і швидко їсти.Велика перерва – п’ятнадцять хвилин. За цей час школяр повинен встигнути, наприклад, поснідати в їдальні. Тобто, дійти до неї з класом, вимити руки, поїсти, прибрати за собою посуд, повернутися в клас. Тут не як в дитячому саду – помічників немає. Уміння швидко переодягатися теж важливе – семеро одного не чекають. Якщо весь клас уже в фізкультурній формі, а ваше чадо ще сидить в одних трусах, це може послужити зайвим приводом для глузувань.

До речі, одягатися і роздягатися взимку в гардеробі теж доведеться самому. Причому з ранку – як можна швидше, щоб не запізнитися на урок. Та й після занять шарф буде зав’язати нікому. Тренуйтеся вже зараз.

–Знати, як виглядає свій одяг.Ніколи не думала, що це може стати проблемою. Однак в перший місяць син приходив зі школи то в чужій водолазці, то з чиїмись спортивними штанами в мішку з формою. Апофеозом стало його явище додому в чужій футболці, одягненій під чужу ж вовняну жилетку.

І цим страждав не тільки він. Причому цілком передбачувано. Білі сорочки та білі спортивні футболки, куплені в однакових мережевих магазинах, – речі-близнюки. Батьківський чат мало не кожен день вибухав фотографіями чиїхось речей в пошуках їхніх власників. Так що уміння впізнавати свій одяг у купі наспіх переодягнених на фізкультуру речей – дуже важливе. В крайньому разі, нашийте на весь одяг іменні бірки й привчить дитину звертати на них увагу.–Стежити за своїм зовнішнім виглядом.Ви ж розумієте, поруч не буде мами, яка завжди поправить доньці підсмикнуту спідницю або застібне забудькуватому синочкові після туалету ширінку. Тому вже зараз потрібно привчати майбутнього учня до охайності. І ще один важливий момент – це вміння (а ще бажання і звичка) складати фізкультурну форму в мішок, а не запхати її туди, як попало. Часто учням дозволяють залишати мішки з формою в класі протягом тижня – уявляєте, в якому вигляді ваша дитина піде на урок в середу, якщо в понеділок вона зім’яла білу футболку і придавила її зверху брудними кедами?

–Стежити за своїм канцелярським приладдям та іншими шкільними атрибутами.Відразу кажу, це практично нереально. Підтверджено не тільки своїм досвідом, а й іншими батьками. Але якщо вам вдасться зробити так, щоб дитина губила ручки не через день, а хоча б раз на тиждень – це буде вже перемога!

–Зберігати стіл в порядку.Це стосується не тільки письмового столу вдома, але і парти в класі й особистого ящика там, якщо він є. Я жахнулася десь через тижня три після початку навчання, коли побачила фотографію з одного з уроків. На парті – відразу всі підручники, під партою – мішок зі змінним взуттям, чомусь альбом для малювання, якісь аркуші паперу, пара фломастерів. І весь цей свинарник – від одної моєї дитини! А таких в класі третина точно. Особисто мені було дуже соромно, хоча я завжди привчала сина до порядку. Але вдома є контроль, а в школі – все вилітає з голови.

–Збирати ранець.Нехай не відразу, але це уміння теж дуже важливо прищепити. В ідеалі дитина повинна вміти співвіднести свій розклад з тим, що вона повинна взяти з собою в школу. А ще у кожного вчителя свої вимоги до вмісту пеналу. Тому перший час нехай у неї на столі, поруч з розкладом уроків, лежить шпаргалка: дві сині ручки, два простих олівці, ластик, лінійка, точилка … І нічого страшного, якщо дитина один раз прийде на урок образотворчого мистецтва без фарб, це буде її помилка, її зона відповідальності і її урок.–Контролювати своє харчування.Це особливо важливо для дітей, у яких є харчові алергії. А таких зараз, на жаль, більшість. У класі мого сина вчиться дівчинка з бронхіальною астмою. Так ось, вона ніколи, підкреслюю НІКОЛИ не з’їсть нічого з того, що їй не можна. Навіть, коли ми їздили з екскурсією на фабрику морозива, вона жорстко контролювала сама себе. Тому до першого класу, якщо дитині щось не можна їсти, вона вже повинна чітко знати свої заборони й вміти відмовитися, навіть, якщо хтосьпропонує ну дуже смачну цукерку в честь свого дня народження.

–Уміти поводитися з грошима.Якщо ви плануєте залишати дитину на групу подовженого дня і давати їй невеликі суми в буфет, а також на талони на обід. Втім, зараз уже більшість шкіл перейшли на формат електронних карт, які служать не тільки перепусткою до школи, але і віртуальним «гаманцем». Тоді тренуйте іншу звичку – не втрачати карту.

–Бути привченим до гігієни.Помити руки після прогулянки, після туалету. Користуватися носовими хустками, зачесатися, якщо необхідно. Прикривати рот і ніс при кашлі або чханні. Акуратно користуватися ложкою та виделкою, серветкою, не кришити їжею. Ви напевно все це не раз говорили своїй дитині, але чи згадає вона всі ці правила, якщо поруч не буде мами, яка підкаже?–Самостійно орієнтуватися в складних ситуаціях.Заблукав у шкільних коридорах, втратив щось з речей або – ще гірше – гроші на обід. Дитина повинна розуміти, до кого підійти й що сказати. Крім того, вона повинна знати, як вчинити, якщо її з якоїсь причини не забрали вчасно. Всі ці моменти слід обговорити та опрацювати заздалегідь.

Шановні батьки!!!

ПРОГРАМА ПІДГОТОВКИ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ

1 ТИЖДЕНЬ

2 ТИЖДЕНЬ

День тижняНазва розділуЗавдання
День 1Формування математичних уявленьСкопіюй фігури на 6 точок
Розвиток зв’язного мовлення і читанняРахуємо склади у назвах малюнків
Розвиток логічного мисленняЗнайди пару (розвиваємо логіку)
Підготовка руки дитини до письмаВивчаємо симетрію
День 2Формування математичних уявленьВеселі кубики
Розвиток зв’язного мовлення і читанняКошик з одягом: будуємо словосполучення
Розвиток логічного мисленняТренуємо логіку: «Житла тварин»
Підготовка руки дитини до письмаГрафомоторні навички: тварини
День 3Формування математичних уявленьНеохайні посіпаки: рахуємо банани
Розвиток зв’язного мовлення і читанняЗнайди літери (український алфавіт)
Розвиток логічного мисленняВиріж і наклей: мислимо логічно
Підготовка руки дитини до письмаГрафомоторні навички: овочі
День 4Формування математичних уявленьКруг, коло, куля: вчимося розрізняти фігури
Розвиток зв’язного мовлення і читанняСтежка з голосними звуками
Розвиток логічного мисленняГеометричні приклади: розвиваємо уяву
Підготовка руки дитини до письмаРозвиваємо моторику та координацію
День 5Формування математичних уявленьЯскраві бантики: ліворуч чи праворуч?
Розвиток зв’язного мовлення і читанняВивчаємо букви й голосні звуки (українська мова)
Розвиток логічного мисленняТварини: хто куди дивиться? Визначаємо напрямок
Підготовка руки дитини до письмаХвиляста лінія: розвиваємо моторику та координацію
День 6Розмальовка вихідного дняЗнайди літери (український алфавіт)

3 ТИЖДЕНЬ

День тижняНазва розділуЗавдання
День 1Формування математичних уявленьУчимось рахувати до десяти: розмальовка
Розвиток зв’язного мовлення і читання«Будиночки» складів: поділ слова на склади
Розвиток логічного мисленняХодимо стежками для їжачка, розвиваємо допитливість
Підготовка руки дитини до письмаГрафомоторні навички: квіти
День 2Формування математичних уявленьLEGO-челендж: виконуємо завдання
Розвиток зв’язного мовлення і читанняОдягаємося відповідно до погоди
Розвиток логічного мисленняТренуємо логіку: «Дороги й транспорт»
Підготовка руки дитини до письмаЗаповнюємо контури візерунками
День 3Формування математичних уявленьВимірюємо шлях до водопою
Розвиток зв’язного мовлення і читанняУявляємо й малюємо погоду
Розвиток логічного мисленняЗнайди схожі предмети
Підготовка руки дитини до письмаДомальовуємо силуети
День 4Формування математичних уявленьВеселі гусенички – учимось рахувати до 10-ти
Розвиток зв’язного мовлення і читанняВивчаємо голосні та приголосні звуки по малюнках
Розвиток логічного мисленняЗбираємо предмети в лабіринтах
Підготовка руки дитини до письмаРозмальовка «Перші літери»
День 5Формування математичних уявленьДомальовуємо й розмальовуємо повітряні кульки
Розвиток зв’язного мовлення і читанняЛітерні браслети: літери A, Б, В, Г (українська мова)
Розвиток логічного мисленняРізнокольорові вікна: тренуємо пам'ять і увагу
Підготовка руки дитини до письмаЗ’єднуємо половинки фруктів та ягід
День 6Розмальовка вихідного дняРозмальовка «Горобина»

4 ТИЖДЕНЬ

День тижняНазва розділуЗавдання
День 1Формування математичних уявленьВивчаємо об’ємні фігури: куб
Розвиток зв’язного мовлення і читанняМалюнковий код
Розвиток логічного мисленняВибираємо об’ємну фігуру правильної форми
Підготовка руки дитини до письмаРозглядаємо все навколо – вивчаємо кольори
День 2Формування математичних уявленьРахуємо яблука й тренуємо увагу
Розвиток зв’язного мовлення і читанняПотяг зі словами: поділ слова на склади
Розвиток логічного мисленняРозподіляємо малюнки за категоріями
Підготовка руки дитини до письмаАналізуємо свої емоції
День 3Формування математичних уявленьНавчальна розмальовка «У пошуках цифр»
Розвиток зв’язного мовлення і читанняВивчаємо чотири частини доби (хлопчик)
Розвиток логічного мисленняЯкий малюнок наступний
Підготовка руки дитини до письмаДізнаємося, звідки беруться кольори
День 4Формування математичних уявленьРахуємо геометричні фігури
Розвиток зв’язного мовлення і читанняШукаємо назви малюнків на літеру «А»
Розвиток логічного мисленняРозповідь у картинках: тренуємо логіку
Підготовка руки дитини до письмаВивчаємо різні погодні явища
День 5Формування математичних уявленьПишемо цифри та тренуємо дрібну моторику
Розвиток зв’язного мовлення і читанняРахуємо склади й вчимося читати
Розвиток логічного мисленняСортуємо на «холодне» і «гаряче»
Підготовка руки дитини до письмаМалюємо за українським алфавітом
День 6Розмальовка вихідного дняМалюємо листочки-пташки, розвиваємо фантазію

5 ТИЖДЕНЬ

День тижняНазва розділуЗавдання
День 1Формування математичних уявленьЧисла по порядку: послідовний рахунок від 1 до 10
Розвиток зв’язного мовлення і читанняТварини. Хто де розташований?
Розвиток логічного мисленняРозвиваємо просторову уяву: звірі в рукавичці
Підготовка руки дитини до письмаМалювання фігури «трикутник»
День 2Формування математичних уявленьКвадрат або трикутник
Розвиток зв’язного мовлення і читанняВивчаємо п’ять органів чуття
Розвиток логічного мисленняЗ яких фігур можна скласти куб?
Підготовка руки дитини до письмаМалюємо фігури, не відриваючи руки
День 3Формування математичних уявленьУ кого більше (рахунок до 7)
Розвиток зв’язного мовлення і читанняЗнайди та розмалюй (єнот, їжак, кіт)
Розвиток логічного мисленняГоловоломка «Ремонтуємо годинники»
Підготовка руки дитини до письма«Великодній розпис»: тренуємо моторику
День 4Формування математичних уявленьСкладаємо печиво та вчимося рахувати до 10-ти
Розвиток зв’язного мовлення і читанняСпостереження на прогулянці: розвиваємо уважність
Розвиток логічного мисленняШлях із фігур: коло, трикутник
Підготовка руки дитини до письмаЧіткі кроки: пройди лабіринт за планом
День 5Формування математичних уявленьНаочно вивчаємо цифри та числа: «п’ять»
Розвиток зв’язного мовлення і читанняУчимось писати слова за пунктиром
Розвиток логічного мисленняПоверни рибку: розвиваємо просторову уяву
Підготовка руки дитини до письмаРозмалюй за інструкцією (метелики та кульки)
День 6Розмальовка вихідного дняРозмальовка «12 місяців»(оберіть поточний місяць)

6 ТИЖДЕНЬ

День тижняНазва розділуЗавдання
День 1Формування математичних уявлень«Знайди цифру 8»: тренуємо навички рахунку
Розвиток зв’язного мовлення і читанняРозпізнаємо українські літери на слух
Розвиток логічного мисленняЗвір, птиця, небилиця: хто живе в лісі?
Підготовка руки дитини до письмаРозвиваємо графомоторні навички
День 2Формування математичних уявленьСкільки сторін у фігури?
Розвиток зв’язного мовлення і читанняАлфавітна головоломка «Розгадай назву тварини»
Розвиток логічного мисленняДомальовки: розвиваємо увагу
Підготовка руки дитини до письмаЗаповнюємо контури візерунками
День 3Формування математичних уявленьГеометричні фігури: вивчаємо овал
Розвиток зв’язного мовлення і читанняЗбери слово «миша»: легкий рівень
Розвиток логічного мисленняШукаємо відповіді в малюнках
Підготовка руки дитини до письмаРозвиваємо графомоторні навички №4
День 4Формування математичних уявленьУчимось рахувати: барвисте намисто
Розвиток зв’язного мовлення і читанняЧим корисні тварини: міркуємо й малюємо
Розвиток логічного мисленняКумедні картинки: аналізуємо помилки
Підготовка руки дитини до письмаРозмалюй тварин за кольорами
День 5Формування математичних уявленьЦікава математика: порахуй і домалюй
Розвиток зв’язного мовлення і читанняПрофесії: хто чим займається?
Розвиток логічного мисленняДомалюй відсутні частини малюнка
Підготовка руки дитини до письмаПроходимо лабіринт: рух по прямих лініях
День 6Розмальовка вихідного дняРозмальовка «Папуга»

7 ТИЖДЕНЬ

День тижняНазва розділуЗавдання
День 1Формування математичних уявленьРахунок до 10: скільки малюнків
Розвиток зв’язного мовлення і читанняМалюємо почуте
Розвиток логічного мисленняВеселе сортування: вода і суша
Підготовка руки дитини до письмаКумедні шнурки: знайди пару
День 2Формування математичних уявленьЗнайди однакові відповіді: додавання в межах 10
Розвиток зв’язного мовлення і читанняКошик літер: вивчаємо українську абетку
Розвиток логічного мисленняЇстівне, неїстівне. Аналізуємо об’єкти навколишнього світу
Підготовка руки дитини до письмаРозмальовуємо й вчимося вибирати одяг
День 3Формування математичних уявленьВчимось уважно рахувати
Розвиток зв’язного мовлення і читанняНеправильні букви: вчимося читати та писати
Розвиток логічного мисленняПлутанина: визначаємо, що може відбуватися насправді
Підготовка руки дитини до письмаВіднови малюнки: наклей зображення диких тварин
День 4Формування математичних уявленьНаписання цифри «8»
Розвиток зв’язного мовлення і читанняПравильні літери (українська абетка)
Розвиток логічного мисленняВипадкове малювання: робот
Підготовка руки дитини до письмаРозвиваюча розмальовка «Тягни-штовхай»
День 5Формування математичних уявленьВивчаємо цифру «9»
Розвиток зв’язного мовлення і читанняСприймаємо світ влітку: 5 органів чуття
Розвиток логічного мисленняРозглядаємо тварин: де чия тінь?
Підготовка руки дитини до письмаДомалюй тварин: розвиваємо уважність
День 6Розмальовка вихідного дняМалюємо двома руками

8 ТИЖДЕНЬ

День тижняНазва розділуЗавдання
День 1Формування математичних уявленьУчимось рахувати, групуючи малюнки по 2
Розвиток зв’язного мовлення і читанняСклади літеру «А» (українська абетка)
Розвиток логічного мисленняШукаємо фігури та розвиваємо увагу
Підготовка руки дитини до письмаГеометрія довкола нас: ромб
День 2Формування математичних уявленьСонечка: учимось рахувати до десяти
Розвиток зв’язного мовлення і читанняВивчаємо літери за формами: «А», «Б», «В»
Розвиток логічного мисленняРозвиток логіки й уваги: спортивна плутанина
Підготовка руки дитини до письмаРозмальовка «Цікаві фігури»
День 3Формування математичних уявленьВизначаємо кількість: рахуємо тістечка
Розвиток зв’язного мовлення і читанняРахуємо й малюємо смайлики з різними емоціями
Розвиток логічного мисленняТренуємось уважно розмальовувати
Підготовка руки дитини до письмаАфриканське сафарі: розмальовуємо та вивчаємо тварин
День 4Формування математичних уявлень«Геометрія в малюнках»
Розвиток зв’язного мовлення і читанняВивчаємо сигнали світлофора
Розвиток логічного мисленняВизначаємо форми предметів, малюємо фігури
Підготовка руки дитини до письмаМалювання по крапках: верблюд
День 5Формування математичних уявленьРахуємо правильно: рахунок в межах 10
Розвиток зв’язного мовлення і читанняВизначаємо корисні продукти для здорових зубок
Розвиток логічного мисленняШукаємо предмет без пари: пряники
Підготовка руки дитини до письмаРозмальовуємо приховані зображення: кіт на підвіконні
День 6Розмальовка вихідного дняКольорові пори року

9 ТИЖДЕНЬ

День тижняНазва розділуЗавдання
День 1Формування математичних уявленьРахуємо фігури веселого конструктора
Розвиток зв’язного мовлення і читанняРозмальовка «Скільки літер?»: слова з 3-х літер
Розвиток логічного мисленняРозумний акваріум: розвиваємо логіку
Підготовка руки дитини до письмаКвіти для тебе: малюємо листівку
День 2Формування математичних уявленьСкільки однакових малюнків: рахуємо свійських тварин
Розвиток зв’язного мовлення і читанняЛітерний лабіринт (український алфавіт)
Розвиток логічного мисленняГоловоломка «Планети тварин»
Підготовка руки дитини до письмаМалюємо амулет для індіанки
День 3Формування математичних уявленьРахуємо, скільки кошиків для яблук не вистачає
Розвиток зв’язного мовлення і читанняДоповни й прочитай
Розвиток логічного мисленняВизначаємо, де рухається транспорт
Підготовка руки дитини до письмаКольори фігур: п’ятикутники й прямокутники
День 4Формування математичних уявленьВчимося рахувати: цифра «9»
Розвиток зв’язного мовлення і читанняВеселі ґудзики: визначаємо форму
Розвиток логічного мисленняШукаємо фрагменти зображень: акула
Підготовка руки дитини до письмаГеометричні візерунки (овал, прямокутник, трикутник)
День 5Формування математичних уявлень«Ділимо порівну»: учимось мислити та рахувати
Розвиток зв’язного мовлення і читанняДе знаходиться песик: вивчаємо прийменники
Розвиток логічного мисленняПорівняй та розмалюй однакові фігури
Підготовка руки дитини до письмаПродовжуємо вишивку: домалюй орнамент
День 6Розмальовка вихідного дняФрукти і ягоди: вивчаємо та розмальовуємо
День тижняНазва розділуЗавдання
День 1Формування математичних уявленьМалюємо й учимося ділити правильно
Розвиток зв’язного мовлення і читанняРозвиваємо увагу: шукаємо предмети літнього одягу
Розвиток логічного мисленняСудоку в малюнках: розвиваємо логіку
Підготовка руки дитини до письмаРозмальовуємо за числом «десять»
День 2Формування математичних уявленьРахуємо плоскі фігури: ромб, трапеція, овал
Розвиток зв’язного мовлення і читанняАнтоніми в малюнках: вузький/широкий
Розвиток логічного мисленняПоловинка до половинки
Підготовка руки дитини до письмаРозмальовуємо й вивчаємо геометричні форми
День 3Формування математичних уявленьЛабіринт: рахуємо та вчимо число 10
Розвиток зв’язного мовлення і читанняНамалюй слова: вчимося розгадувати анаграми
Розвиток логічного мисленняЗамок будівельника: відсутня деталь
Підготовка руки дитини до письмаРозвиваємо увагу, розмальовуючи кола
День 4Формування математичних уявленьВід числа до числа: порівняння в межах 10
Розвиток зв’язного мовлення і читанняВажливі контакти екстрених служб
Розвиток логічного мисленняНа якій цифрі клубочок ниток?
Підготовка руки дитини до письма«Повтори візерунок»: тренуємо моторику
День 5Формування математичних уявленьАрифметичні перегони: додавання й віднімання
Розвиток зв’язного мовлення і читанняВідгадай та намалюй: природні явища
Розвиток логічного мисленняЗ таблиці в таблицю: тренуємо увагу
Підготовка руки дитини до письмаВідтворюємо українські літери С, Т, У
День 6Розмальовка вихідного дняРозмальовка «Троянда»

Адміністрація Ганнопільського НВК інформує Вас про те , що з 30.12 2017 по 14.01.2018р. у Вашої дитини розпочнуться зимові канікули. Доводимо до Вашого відома, що протягом цього терміну Ви несете відповідальність про збереження життя і здоров'я Вашої дитини.

Класний керівник провів з Вашою дитиною

цикл профілактичних бесід:

1. про попередження дитячого травматизму;

2. про правилах поведінки в громадських місцях, на дорогах, на
водоймищах, в лісі;

3. про протипожежну безпеку, користування газом;

4. « Тонкий лід - небезпечний лід»;

5. «Будьте обережні на залізниці!»

6. « Увага ! Обірваний провід!»

7. про профілактику правопорушень, бродяжництва;

8. про профілактику негативних явищ серед учнів(наркоманія,
токсикоманія, алкоголізм, тютюнокуріння)

Звертаємо Вашу увагу на організацію відпочинку Вашої дитини під час канікул. Приділяйте , будь ласка, більше уваги Вашій дитині. Залучайте до виконання домашніх обов'язків. Тримайте під контролем проведення дозвілля Вашої дитини за межами дому. Проводьте роз'яснювальні бесіди. Обмежте перебування Вашої дитини за межами дому у вечірній час.

Адміністрація НВК

Кiлькiсть переглядiв: 593

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/22012021/IMG-4e0f4a4d80d8b9eda2f5079d847151d3-V.jpg гідність-голодоморгідність вечорниці 2020 /Files/images/22012021/IMG-298415e0e2634ab6a4313fd525c4b1e3-V.jpg хустка /Files/images/22012021/kruti2021/P10129-140127.jpg гідність-голодомор гідність гідність хустка хустка хустка 18.12.2020 18.12.2020 /Files/images/18122020/P01218-104839.jpg хустка

Дата останньої зміни 15 Березня 2022

Фотогалерея